فعال سازی قسمت تماس با من در قالب های پیچک و ایران اسکین
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي

قالب هایی که سایت پیچک و ایران اسکین ارائه می کند در بالای خود  قسمت تماس با من دارد،

اولین کار این است که  پست الکترونیک داشته باشید و بعد به قسمت ویرایش قالب رفته و آدرس پست الکترونیک خود را در بین کدهای html  قرار بدهبد.

آدرس پست الکترونیک من است: ghasemhermit2@mailfa.com   

 آدرس پست الکترونیک خود را به جای پست الکترونیک من قرار بدهید.

فعال سازی قسمت تماس با من در قالب های پیچک و ایران اسکین



نظرات شما عزیزان:

شعله
ساعت13:13---11 تير 1391
سلام ابوالقاسم گل. به به! چه وب جالب و پر محتوایی داری! واقعا مطالب وبت مفید و به درد بخور هستن.ممنونم که بهم سر زدی وکامنت گذاشتی. موفق باشی مهربونم.
پاسخ:بیشتر مطالب توسط خودم نوشته شده،منتظر باش که بهتر از این خواهد شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي